La secció sindical de CNT-AIT a l’Ajuntament de Pedreguer també és «representació legal» de les treballadores.

Hui, coincidint amb el dia internacional contra la violència masclista, s’han col•locat els cartells als edificis municipals amb el protocol per combatre este mal. No tenim res en contra, clar que no. Només un xicotet detall, i és que diu que és cosa de l’Ajuntament i de la representació legal de la plantilla. Això no és veritat, ja que la secció sindical de la CNT-AIT no ha estat convocada a res ni de res ha estat informada tot i saber qui vullga saber-ho que la plantilla té dues representacions legals, la unitària que és el comité d’empresa eixit de les eleccions sindicals que CNT-AIT rebutja i la representació sindical que és qui representa a les afiliades a un sindicat dins d’una empresa. La delegada de la secció sindical de la CNT-AIT representa als afiliats i afiliades al nostre sindicat i en nom nostre no s’ha dit ni fet res en este tema per culpa dels polítics i polítiques que governen l’Ajuntament de Pedreguer i que confonen una part de la representació amb tota la representació.
Però resulta que ací estem i ací ens quedem. A lluitar de forma incansable pels drets, i nosaltres sí, de tota la plantilla.
Salut i anarcosindicalisme.