SETMANA DE LLUITA CONTRA BURGUER KING

Burguer King de les Marines (Dénia)

En el marc de la segona Setmana de Lluita contra Burguer King convocada pel SOV d’Albacete de la CNT-AIT el sindicat de la Marina Alta de la CNT-AIT va organitzar el dissabte 4 de setembre un piquet informatiu davant del Burguer King de les Marines a Dénia. En l’acte es va informar a la gent de la situació del nostre company d’Albacete en la seua lluita contra la franquícia de menjar ràpid i es van distribuir pamflets amb tota la informació del cas.

Ja el sindicat de la Marina Alta havia efectuat un altre piquet contra el Burguer King del Centre Comercial Portal de la Marina en una acció emmarcada en la Primera Setmana de Lluita contra Burguer King.

Burguer King C.C. Portal de la Marina (Ondara)

Les accions s’han realitzat per tota la geografia de l’estat espanyol i es fan per a visibilitzar la precarietat i falta de drets dels treballadors i treballadores d’aquesta empresa explotadora a la que plantarem cara sense defallir ni un moment.

SOLIDARITAT

SUPORT MUTU

ACCIÓ DIRECTA

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.